miercuri, 5 august 2009

Coffe break



.... si daca tot suntem aici hai sa facem un mic test sa ne cunoastem mai bine... pe noi insine ... incep eu prima ...




Care e persoana care iti este cea mai loiala ?
#Loial nu imi este nimeni... zic eu ca nu are cum... un caine e loial... un om mai greu, imi plac oamenii de caracter care isi sustin punctul de vedere orice ar fi
Cine ti-a facut cea mai puternica prima impresie ?
#Sefu’ meu...
Ce cuvant unic te descrie cel mai bine ?
#Unic
Cand a fost viata ta scapata de sub control, in ce moment ?
#Pe la 19 ani ..periculos de rau... no comment
Care e fiinta care te face cel mai mult sa zambesti ?
#Sarah ... nu ai cum sa nu o iubesti
Pentru ce ti-ar placea sa fii tinut minte dupa ce vei muri ?
#Pentru veselie, pentru bunatate, pentru dragoste.... but who knows..
In ce privinta ai fost cel mai naiv vreodata ?
#Sunt in continuare... acord prea multa incredere oamenilor
Ce ti-e cel mai greu sa ierti ?
#Batjocura
Care a fost cea mai dificila alegere pe care ai fost fortat sa o faci ?
#Au fost multe ... dar nu am ales... nu pot sa fac alegeri dificile prefer sa „impac si capra si varza” si uneori uit de mine
Care e persoana pe care ai urat-o cel mai mult ? De ce ?
#Pe tata... pentru ca mi-a distrus copilaria si mamei viata
Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta ?
#Nu pot sa numesc o zi anume probabil nu a venit inca a cea zi, „cea mai” cred ca va fi in ziua in care voi aduce un bebe pe lume
Care a fost cel mai frumos compliment care ti s-a facut vreodata ?
#Semeni cu mama ta...
Care este aspectul de care esti cel mai mandru cand vine vorba de viata ta ?
#Sunt eu ... nimic fals
Care a fost cea mai proasta experienta sexuala pe care ai avut_o ?
#Prima....
Cine e iubirea vietii tale ?
#El
Care este persoana cu care ai vrea cel mai tare sa ai o aventura ?
#J E un gand frumos pe care nu vreau sa-l impart
Cum flirtezi cel mai bine ?
# Beata J
Care e cea mai mare minciuna pe care ai spus-o vreodata (despre tine ) ?
#Nu imi vine nimic in cap.... cred ca nu am spus niciodata o mare minciuna despre mine
Care a fost cel mai frumos peisaj, unul singur, pe care l-ai vazut vreodata?
#Peisajul vazut de pe cea mai inalta stanca din Meteora
Cand ai simtit ca ai aratat cel mai bine ?
#Cand m-am simtit iubita cu adevarat
Care este cel mai frumos cuvant din limba ta ?
#Frumos
Care e, pentru tine, cel mai bun loc in care sa te ascunzi de lume ?
#O cabanuta in varful unui munte .... la care sa se ajunga cu masina J
Ce greseala ai facut pana acum , ca parinte sau ce unica greseala le-ai
reprosa_o parintilor tai ?
#Parinte inca nu sunt iar mamei mele nu ii pot reprosa nimic
Care este ce mai frumos dar pe care l-ai primit vreodata ? De la cine ?
#Un inel ... acel inel
In bratele cui te-ai duce sa plangi in cel mai cumplit moment al vietii tale ?
#Celei mai bune prietene
Ce este cel mai frumos in viata ta acum ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu